XEBOR sebumą kontroliuojantis naktinis kremas
Riebiai ir spuoguotai odai. Drėkina, maitina, pasižymi antioksidaciniu ir priešuždegiminiu poveikiu. Kovoja su smulkiomis paviršinėmis raukšlėmis, saugo ląsteles nuo oksidacinio streso. Sudėtyje esantys antioksidantai, jautrumą mažinančios medžiagos padeda normalizuoti riebalų perteklių, dėl kurio susidaro inkštirai ir spuogai.
Vakare švelniai įmasažuokite į švarią veido, kaklo ir krūtinės odą.
Moisturizing Factor (Sodium- PCA, Glucose, Urea, Glutamic Acid, Lysine, Glycine, Allantoin, Lactid Acid (aha), Polyplant Oily Skin (Fucus, Burdock, Watercress, Ivy, Lemon, Sage, Common Soapwort), Polyplant Desensitizing (St. John’s Wort, Chamomile, Calendula, Lime Tree, Cornflower, Tomato, Garlic, Sulfur, Yeast).
Už produkto sudėtį ir ingredientus atsako gamintojas. Dėl galimų pakeitimų, visada rekomenduojame patikrinti produkto sudėtį tiesiai ant gaminio pakuotės.
Internetu įsigytas prekes pristatome per 1–3 darbo dienas po apmokėjimo (užsakymo diena neįskaičiuojama).
Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje ir nepradaryta.
- prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta - kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
Dėl prekių grąžinimo kviečiame skambinti tel.: +370 606 96277 arba rašykite el. paštu: info@samana.lt
Tuomet su jumis bus aptartos prekių grąžinimo detalės. Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į atitinkamas instancijas.