MED Apsauginis nagų ir odelių aliejus
Apsauginio nagų ir odelių aliejaus sudėtyje esančios medžiagos gali padėti paskatinti nagų augimą, sustiprinti lūžinėjančius nagus. „Gehwol med“ apsauginis nagų ir odelių aliejus gali padėti veiksmingai apsaugoti nuo grybelio, puoselėti odą ir nagus. Oda ir nagai atgaus elastingumą ir taps gražūs. Reguliariai naudojant šį aliejų, skilinėjantys nagai taps elastingi, gražūs ir įgaus natūralų šilkinį blizgesį. Taip pat tinka naudoti kaip papildomą priemonę sergant ar persirgus grybeliu.Patikrintas dermatologų. Tinka diabetikams.
Naudojimas: 1–2 kartus per dieną užlašinkite po vieną lašelį ant kiekvieno nago ir pamasažuokite 5–10 sekundžių.
Isopropyl Myristate, Isopropyl Palmitate, Triethyl Citrate, Alcohol denat., Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Clotrimazole, Panthenyl Triacetate, Bisabolol, Parfum (Fragrance), Undecylenamide DEA.
Internetu įsigytas prekes pristatome per 1–3 darbo dienas po apmokėjimo (užsakymo diena neįskaičiuojama).
Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje ir nepradaryta.
- prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta - kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
Dėl prekių grąžinimo kviečiame skambinti tel.: +370 606 96277 arba rašykite el. paštu: info@samana.lt
Tuomet su jumis bus aptartos prekių grąžinimo detalės. Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į atitinkamas instancijas.