LE CHYPRE DU NIL
LE CHYPRE DU NIL švenčia gausą, akinančius turtus ir spalvingą Nilo deltos spindesį, kurios turtingumas ir vaisingumas gimsta iš upės. Citrusinė, žoleles primenanti bergamotė ir spinduliuojantis žalias kartusis kietis sukuria preliudiją, kurią pabrėžia koketiška pipirinė uosrūtė. Besiliejanti aromato širdis sudaryta iš retų damasko rožių ir aksominių vilkdalgių puokštės, subtiliai apipintos džiovintų vaisių užuominomis. Šipro pobūdžio kvapas atskleidžia švelnias zomšines natas, kurias pabučiavo kakavą primenantis pačiulis. Aromatą sėkmingai užbaigia kilmingas gintaras ir elegantiškai švelnus muskusas.
KVAPO KŪRĖJA
Alexandra Carlin
KVEPALŲ KONCENTRACIJA: 24 %
Medienos, šipro
VIRŠUTINĖ NATA
Bergamotė, pipirinė uosrūtė, kartusis kietis, kvapusis kanaris.
VIDURINĖ NATA
Damaskinė rožė, džiovinti vaisiai, vilkdalgis.
BAZINĖ NATA
Pačiulis, gintaras, zomša, kvapioji dedešva
Internetu įsigytas prekes pristatome per 1–3 darbo dienas po apmokėjimo (užsakymo diena neįskaičiuojama).
Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje ir nepradaryta.
- prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta - kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
Dėl prekių grąžinimo kviečiame skambinti tel.: +370 606 96277 arba rašykite el. paštu: info@samana.lt
Tuomet su jumis bus aptartos prekių grąžinimo detalės. Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į atitinkamas instancijas.
„Parfums CIRO“ – vienas iš pirmųjų nišinių kvepalų prekių ženklų ir kvapų avangardistas. Pavadinimas CIRO visada simbolizavo išskirtinius kvepalų kūrinius, nors prekių ženklas dešimtmečius nebuvo aktyvus.
ISTORIJA
„Parfums CIRO“ Niujorke triukšmingais dvidešimtaisiais metais įkūrė Jacob S. Wiedhopf, vizionierius, kuris nuoširdžiai jautė aistrą kvapų pasauliui. Jis atvežė „Caron“ į JAV, buvo vienas iš steigėjų ir pirmasis Kvepalų fondo prezidentas ir davė pasauliui „Parfums CIRO“. Prancūzijoje pagaminta kvepalų kolekcija nuo pat pradžių išsiskyrė įžūlumu ir bekompromise kokybe, todėl įmonė laikoma vienu iš pirmųjų prekių ženklų, žinomų dėl avangardinių nišinių kvepalų.
„Parfums CIRO“ sužavėjo kvepalų mėgėjus visame pasaulyje. XX a. šeštajame dešimtmetyje pasirodė paskutinieji prekių ženklo kvepalai, o iki tol jie išleido daugiau nei dvi dešimtis kūrinių. Kvepalai naujai atgimį 2018 metais.
BUTELIUKŲ DIZAINAS
„Parfums CIRO“ visada pasižymėjo įspūdingais buteliukų dizainais. Naujasis buteliukas pagerbia šiuos istorinius šedevrus: pagamintas iš gryno stiklo elegantiškas, plonas siluetas, kuriam suteikiamas kontrastas ir kuris įrėminamas nepermatomais juodas šonais, yra išskirtinis indas kvepalams. Tolygiai suapvalintame buteliuko viršuje sėdi sunkus metalinis dangtelis, padengtas tikru auksu.
Kontrastų žaismas. Juoda ir balta, nepermatoma ir skaidri – ryškūs dizaino elementai kartu su išskirtine tipografi ka sukuria art deco stiliaus ir minimalistinės, bet elegantiškos šiuolaikinio dizaino formos simbiozę.